Post by isvewatanso on Feb 17, 2022 12:55:04 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Monster Legends ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Monster Legends IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheats generator edelstenen ▞▞▞
▞▞▞ Monster Legends 2022 version ▞▞▞
Ik ben helemaal weg van dit spel! Ik had het een paar jaar terug op mijn tablet, maar helaas werkt de tablet niet meer. Dus we verloren 3 jaar aan vooruitgang. Waaronder ongeveer 5 Legendaries (Ouros, Voltaik, Firca, Lord of Atlantis en The Undertaker) en ongeveer 100 andere monsters. Ik zou zeggen dat het triest was, maar ik ben nu level 87 en ik heb meer dan 300 monsters, waaronder minstens 100 Legendaries en bijna 100 Mythics. Het spel wordt een soort van pay-to-win, maar het is nog steeds heel leuk. Ga zo door Social Point!🤘💀
Het is een leuke spel zeker een aanrader als je van farmen houd enn van draken!!!
Geweldig spel, geweldig voor lange termijn spelers die veel kunnen spelen!
Zeer toffe game, alleen spijtig dat als je een club opricht dat je maar 5 dagen hebt, om 5 of meer leden te hebben anders wordt je club verwijderd): Maar voor de rest echt wel leuk
De beste game ooit, hou ervan
Ik deed een taak voor 66 edelstenen en voltooide het toen, ik ging naar de status en er stond afgewezen. Ik heb het 45 minuten gedaan voor niets.
Android 4.0. Download. Monster Legends APK (MOD, Win with 3 stars) - This game will help you rob your free time. It combines many styles.
Het is een goed spel, maar de advertenties wanneer ik in de advertenties ga om prijzen te krijgen, de advertentie bevriest en het duurt even om het af te maken
Jammer dat hij in het Nederlands is dat zou voor mijn zoontje van 8 een stuk niet zijn
erg slecht het loont om te winnen het zorgt ervoor dat je naar advertenties kijkt en kan niet worden gespeeld je hebt geen edelstenen of monny de meeste van de jouwe zullen je geen edelstenen geven plus het heeft een virus dat je computer afsluit. DOWLOAD DUS NIET OF UW COMPUTER HEEFT EEN VIRIS
Ik win een.ei en.dan pakken ze het ineens weer af lekker eerlijk ze niet dus
Dit spel is zo goed en leuk, maar het kost veel tijd en ik denk dat het niet meer dan twee uur zou moeten duren om iets te verwijderen of te kweken
Ik mis oude monsterlegendes die opnieuw worden gedownload na ongeveer een jaar niet te hebben gespeeld, omdat de nieuwe meta het spel voor mij verpestte, tijd om te zien of ik de beoordeling moest verhogen
De game is over het algemeen geweldig, je kunt eindeloze monsters krijgen om mee te vechten en te fokken, het is geweldig!
Monster Legends Estrategia elub
Dit is leuk maar de tijden in dit spel zijn tegen het extreme aan je zit gewoon 2 dagen op een ei te wachten, tenzij je geld investeerde is dit een op speelbare game
Ocean Is Home : Island Life Simulator রোমাঞ্চকর uuxm
het is een volledige beloning om te winnen. je kunt veel legendarische monsters krijgen zonder geld te gebruiken, maar het duurt forevvvvverrrrrrr. maanden en maanden en maanden. als ze de tijd die nodig is om te broeden, eieren uit te broeden en gebouwen te plaatsen, zouden versnellen, dan zou ik het een veel hogere beoordeling geven. het kostte letterlijk 150 $ om een rune van lvl 10 te krijgen. en nog eens 150 om een legendarisch monster te krijgen. dus dat is in totaal 300 dollar voor digitale items. bedankt een stel monsterlegendes
Jjo
Gem kerker is gebroken. Wanneer je bij een van de grote knooppunten komt en op vechten drukt, stopt het gewoon zonder reden
Muizen martelen, memorabele monsters en magische matches
hoe kan ik contact krijgen met iemand die mij kan helpen met mij terugbetaling???
Ik kan spelen wanneer ik er op klik hij terug naar de startpagina niet alsjeblieft fix dit
De laatste tijd is het erg buggy, het blijft vanzelf sluiten en afsluiten. Maar of de restitutie ons een heel leuk spel is. Nu maar hopen dat de bugs worden opgelost.
ik hou van dis-game, ik hou van de draken, dus dope
Installeer zich zelf op mijn tablet kut monster legends
Ik vind het spel leuk. Ik wou dat je het ei uit de kinderkamer kon verwijderen om nieuwe eieren te leggen en het andere ei zou nog steeds dezelfde tijd kunnen hebben als ik het verwijderde
Kan niet inloggen sinds de laatste update. Hij blijft maar zeggen dat er een update is.
Heel leuk
ik kom er niet in
Spel
Hebben ze een verwijzing naar een droom gebruikt voor die draak o.o
Het is leuk, maar dan wordt het verzamelen van monsters steeds moeilijker tot nu toe Ik heb nog nooit geluk gehad met het krijgen van een van de fokevenementen en heb alleen het geluk gehad om één mythisch te krijgen en ik kan geen habitats meer plaatsen omdat ik geen eilanden meer kan kopen voeg er alsjeblieft veel meer toe zodat mensen meer monsters kunnen opslaan zonder te hoeven betalen om de kluis te ontgrendelen, omdat het vaak repetitief wordt om dit te doen en de fokevenementen nutteloos zijn als je het monster er nooit uit kunt krijgen maakt veteranen ongelukkig om te spelen
Ik heb van die Loterij Tickets maar ik kan ze niet gebruiken. Doe er iets aan a.u.b
Het is een leuk spel en soms is het wel moeilijk
Wtf ik was edelstenen aan het sparen, ik had 119 nu log ik in en ik heb 19, 100 edelstenen zijn verdwenen en niets gewonnen 😠, contact opnemen met hun diensten heeft me ook geen goed gedaan
Deze game verandert langzaam in een p2p-game. Vroeger bracht ik uren door met spelen, maar nu is het niet de moeite waard om te spelen. Je kunt legendarische en mythische monsters krijgen zolang je $$$ hebt.
Hoewel sommige dingen een eeuwigheid duren, is het een leuk spel om langzaam te grinden en ernaast te spelen.
Probeerde na een paar jaar opnieuw te downloaden. Zodra ik mijn account probeer te laden, crasht het. Twee keer opnieuw geïnstalleerd. Geen oplossing hiervoor? Erg ongelukkig.
Monster Legends ยุทธศาสตร์ fmp
Niet goed
Monster Legends Strategiya kidd
モンスターの伝説 (Monster Legends) 頭脳系 cnxg
Herladen herladen herladen... verschrikkelijk... zet een paar echte computerexperts aan het werk... en zorg dat je servers stabiel zijn...
Als speler van bijna 2 jaar kostte het me een eeuwigheid om goed te worden zonder echt geld te betalen. Maar buiten dat vind ik het heerlijk. Ze hebben nieuwe evenementen en ze geven nog steeds een beetje om hun onbetaalde spelers. Bewerken: met de introductie van Mythics is het zo gemaakt dat je bijna alle mythics kunt krijgen zonder te betalen, dus dat is een pluspunt. Edit 2: Ze zetten letterlijk de heer van het corrupte tijdperk achter een betaalmuur. Helemaal dom van ze
Het spel zit vol met glitches in het pvp-gedeelte, spelers bedriegen met constante missers of oneindige beurten en hoewel monsterlegendes tonnen speciale evenementen uitrollen, zorgen ze er echter voor dat het onmogelijk is voor jou om een van de geldmonsters te krijgen tijdens de special evenementen door het aantal tokens te beperken dat je krijgt door middelen te verzamelen wanneer je dichter bij de krachtigere monsters van dat specifieke evenement komt. Anders zou dit 4 of 5 sterren hebben gekregen.
Je kunt Asphalt 9 Legends nu gratis downloaden voor iOS en Android ... Top 5 gratis games voor iPad: Tik op Knights: Heroes & Monsters, The X-Files Deep